Ο βουλευτής της αξιωματικής αντιπολίτευσης, Αιχάν Καραγιουσούφ, ζήτησε στην Ολομέλεια της Βουλής να διδάσκονται στα νηπιαγωγεία της Θράκης τα τουρκικά ως πρώτη γλώσσα και τα ελληνικά ως δεύτερη.
Ο κ. Καραγιουσούφ ζήτησε από τον υπουργό Παιδείας Ανδρέα Λοβέρδο να εισαχθεί στα νηπιαγωγεία η «μητρική γλώσσα» και να διδάσκεται ως πρώτη γλώσσα η τουρκική και η ελληνική ως δεύτερη.
«Η παιδεία και οι υπηρεσίες που θα παρέχονται στα νηπιαγωγεία θα πρέπει να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της μειονότητας και να είναι δίγλωσσες, δηλαδή στη μητρική γλώσσα και την ελληνική», είπε χαρακτηριστικά ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στη συζήτηση του νομοσχεδίου του υπουργείου Παιδείας για την έρευνα και την τεχνολογία.
«Σε κάθε περίπτωση η αναζήτηση εκπαιδευτικών λύσεων πρέπει να γίνει στη βάση της παραδοχής ότι η ορθή εκπαίδευση στη μητρική γλώσσα παρέχει τη δυνατότητα για την εκμάθηση μιας δεύτερης γλώσσας. Είναι επιτακτική η ανάγκη να γίνει αναδιαμόρφωση και επικαιροποίηση των σπουδών, τόσο στην πρωτοβάθμια, όσο και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση» πρόσθεσε.
Από την πλευρά του, ο υπουργός Παιδείας απέφυγε να απαντήσει.
Σύμφωνα όμως με πληροφορίες, όλο αυτό είναι έμμεση απόπειρα ομογενοποίησης της μουσουλμανικής μειονότητας της Δυτικής Θράκης και ενσωμάτωσης των Πομάκων και των Ρομά στους τουρκογενείς.
Επί της ουσίας, ο κ. Καραγιουσούφ δεν έκανε τίποτε άλλο από το να επαναφέρει – επαναλάβει αυτά που ισχυρίζεται το Τουρκικό Προξενείο Κομοτηνής, το οποίο χρόνια προσπαθεί να επιβάλλει την τουρκική γλώσσα ως την επίσημη της μειονότητας με απώτερο στόχο να ενισχυθούν οι απόπειρες για αναγνώριση της δήθεν «τουρκικής εθνικής ταυτότητας» της μειονότητας.
http://www.crashonline.gr
Ο κ. Καραγιουσούφ ζήτησε από τον υπουργό Παιδείας Ανδρέα Λοβέρδο να εισαχθεί στα νηπιαγωγεία η «μητρική γλώσσα» και να διδάσκεται ως πρώτη γλώσσα η τουρκική και η ελληνική ως δεύτερη.
«Η παιδεία και οι υπηρεσίες που θα παρέχονται στα νηπιαγωγεία θα πρέπει να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της μειονότητας και να είναι δίγλωσσες, δηλαδή στη μητρική γλώσσα και την ελληνική», είπε χαρακτηριστικά ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στη συζήτηση του νομοσχεδίου του υπουργείου Παιδείας για την έρευνα και την τεχνολογία.
«Σε κάθε περίπτωση η αναζήτηση εκπαιδευτικών λύσεων πρέπει να γίνει στη βάση της παραδοχής ότι η ορθή εκπαίδευση στη μητρική γλώσσα παρέχει τη δυνατότητα για την εκμάθηση μιας δεύτερης γλώσσας. Είναι επιτακτική η ανάγκη να γίνει αναδιαμόρφωση και επικαιροποίηση των σπουδών, τόσο στην πρωτοβάθμια, όσο και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση» πρόσθεσε.
Από την πλευρά του, ο υπουργός Παιδείας απέφυγε να απαντήσει.
Σύμφωνα όμως με πληροφορίες, όλο αυτό είναι έμμεση απόπειρα ομογενοποίησης της μουσουλμανικής μειονότητας της Δυτικής Θράκης και ενσωμάτωσης των Πομάκων και των Ρομά στους τουρκογενείς.
Επί της ουσίας, ο κ. Καραγιουσούφ δεν έκανε τίποτε άλλο από το να επαναφέρει – επαναλάβει αυτά που ισχυρίζεται το Τουρκικό Προξενείο Κομοτηνής, το οποίο χρόνια προσπαθεί να επιβάλλει την τουρκική γλώσσα ως την επίσημη της μειονότητας με απώτερο στόχο να ενισχυθούν οι απόπειρες για αναγνώριση της δήθεν «τουρκικής εθνικής ταυτότητας» της μειονότητας.
http://www.crashonline.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου