Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2012

Παραιτείται από υπουργός ο Μανιτάκης.

Η επικείμενη παραίτηση Μανιτάκη δεν προκύπτει από "δημοσιογραφικές πληροφορίες" αλλά είναι συμπέρασμα που βγαίνει αβίαστα από τις δηλώσεις που έχει κάνει.

Διαβάστε και νομίζω ότι θα συμφωνήσετε:

Τον Νοέμβριο στην βουλή είχε δηλώσει:  Όσο είμαι υπουργός δεν θα απολυθεί κανείς.

 



Σήμερα 28/12/2012 δήλωσε σε δημοσιογράφους : Όσοι υπάλληλοι τεθούν σε διαθεσιμότητα και δεν μετακινηθούν σε άλλη θέση, θα απολυθούν.



Άρα λοιπόν , δεχόμενος ότι ο υπουργός Μανιτάκης αποκλείεται να είναι ψεύτης (προέρχεται εξάλλου από την αριστερά...) το μόνο λογικό συμπέρασμα είναι ότι πρόκειται να παραιτηθεί από υπουργός...

 

1 σχόλιο:

  1. Εγω δεν έχω καταλάβει αυτή η Αριστερά στην Ελλάδα τι είναι.

    1-Μοναστήρι γεμάτο με αγίους;
    2-Κολυμπήθρα του Σιλωαμ όπου όλοι έχουν αναβαπτιστεί και ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ λαμόγια;
    3-Κρύπτη για λουφα και παραλλαγή των λαμόγιων;
    4-Καλλιτεχνικό στέκιβαρεμένων στην κυριολεξία;
    5-Το στέκι του δημόσιου υπάλληλου; ή
    6-Ασυλιακός χώρος;

    Ισως το ''ευλογημένο ψήφισμα των Κορυσχάδων'' να το εξηγεί αλλά δυστυχώς δεν το έχω υπόψη μου.

    Τώρα πως εξηγείται το 2012 σε καιρους δημοκρατίας η απόπειρα εισαγωγής κειμένων και ιδεοληψιών εμφυλιοπολεμικων καταστάσεων του 1949 μάλλον χρειαζόμαστε έναν πολύ αριστερό για να μας το εξηγήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή