Από σημερινή (16/7/2011) συνέντευξη του Δ. Ρέππα στον «Κόσμο του Επενδυτή» :
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ο Γιάννης Ραγκούσης δεν εφάρμοσε το νομοσχέδιο σας για το άνοιγμα του κλάδου των ταξί.
Γιατί κατά τη γνώμη σας;
Δεν δημιουργεί εντυπώσεις;
Δεν θα έπρεπε να υπάρχει συνέχεια στις βασικές πολιτικές της Κυβέρνησης;
Και η απάντηση (τρόπος του λέγειν απάντηση γιατί στην ουσία δεν υπήρξε καμία απάντηση στις ερωτήσεις. Απλά ο υπουργός σχολίασε την πρώτη φράση του δημοσιογράφου…)
Αφού υπεραμύνθηκε του δικού του νομοσχεδίου (το οποίο υποβάθμισε σε…πρόταση) δέχτηκε ως «απολύτως σεβαστή» την «προσέγγιση» του Ραγκούση.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: Η πρότασή μας βασίστηκε στο Ευρωπαϊκό μοντέλο και την προωθήσαμε με το Υπουργείο Οικονομικών, βρήκε δε σύμφωνη την τρόικα. Μεταξύ των πολλών ρυθμίσεων που οδηγούν στο άνοιγμα του επαγγέλματος και της αγοράς, περιλαμβάνεται και η συγκεκριμένη ρύθμιση για τη σύνδεση του αριθμού των αδειών με τον πληθυσμό κάθε πόλης ή περιοχής. Στο Προεδρικό Διάταγμα προβλέψαμε αναλογία 2 άδειες ανά 1.000 κατοίκους στην ελληνική περιφέρεια και 2,5 άδειες ανά 1.000 κατοίκους σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Αυτή η μέθοδος υπολογισμού ακολουθείται σε όλη την Ευρώπη. Ενδεικτικά αναφέρω τις αναλογίες που ισχύουν σε άλλες πόλεις, όπου ο σχετικός δείκτης έχει ως εξής: στις Βρυξέλλες 1,5 άδειες ταξί για κάθε 1.000 κατοίκους, στο Μιλάνο 1,6 άδειες ταξί για κάθε 1.000 κατοίκους, στο Βερολίνο 2 άδειες ταξί για κάθε 1.000 κατοίκους, στη Ρώμη 2,1 άδειες ταξί για κάθε 1.000 κατοίκους και αναλόγως ρυθμίζεται η σχετική διαδικασία σε άλλες πόλεις. Άλλωστε τα ταξί ασκούν μία κατά παραχώρηση δημόσια υπηρεσία και η λειτουργία τους συνδέεται με την πολιτική για το κυκλοφοριακό, το περιβαλλοντικό πρόβλημα και πάνω απ’ όλα με την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη - χρήστη.
Η προσέγγιση του αρμόδιου Υπουργού δίνει προτεραιότητα στο δικαίωμα πρόσβασης σε ένα επάγγελμα και μια αγορά ανεξαρτήτως πληθυσμού, που είναι και ο δυνητικός πελάτης.
Είναι μια προσέγγιση απολύτως σεβαστή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου