Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

ΣΟΚ-Συνελήφθησαν μεγαλοπολιτικοί για στημένα πολιτικά παιχνίδια.

Ραγδαίες εξελίξεις στο θέμα των στημένων πολιτικών παιχνιδιών.

Πολιτοφύλακες προχώρησαν στη σύλληψη 10 ατόμων.
Σύμφωνα με πληροφορίες στην υπόθεση εμπλέκονται γνωστοί αρχηγοί κομμάτων , βουλευτές και δημοσιογράφοι που κατηγορούνται για απάτες, ψεύτικες υποσχέσεις, διασπάθιση δημόσιας περιουσίας κλπ.
Μετά από έρευνα στα σπίτια των συλληφθέντων κατασχέθηκαν:
-6   έτοιμοι προς εκφώνηση πολιτικοί λόγοι
-χειρόγραφα ενός ακυκλοφόρητου βιβλίου με τίτλο «Μαζί τα φάγαμε»
- ένα μείγμα πολιτικής
- ένα κανό

      Ενδεικτικός είναι ο διάλογος που βρίσκεται στην δικογραφία:

-Πότε θα το φέρεις προς ψήφιση;
-Το βράδυ, ρε συ. Θα το χώσω μέσα στο άλλο…Ξέρεις…
- Εντάξει, θα έχω πέντε δικούς μου…
- Και γω άλλους οκτώ. Θα έχουμε ολομέλεια. (γέλια)
- Πρόεδρο; Ποιόν θα βάλεις πρόεδρο;
- Άσε ρε μην ανησυχείς. Θα τους γ……..,τα έχω κανονίσει σου λέω!
-Ρε μ….., δεν πιστεύω ο …..ξέρεις, να ζητήσει καμιά ονομαστική;
- Όχι, αγόρι μου. Του έχω μιλήσει…Τον έχω μιλημένο σου λέω…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου