Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013

Καπερνάρος : Γράφουν ψέματα για το "πόθεν έσχες" μου.

Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΕΛΑΒΕ ΤΕΛΟΣ
Τις τελευταίες ώρες κυκλοφόρησε ένα ρεπορτάζ (ο θεός να το κάνει) που αναφέρει ότι σύμφωνα με το πόθεν έσχες μου κατέχω 42 ακίνητα.
1ον. Αυτό το «ρεπορτάζ» δείχνει την κατάντια κάποιων «δημοσιογράφων», που δεν μπορούν να κάνουν την πλέον απλή έρευνα. 
2ον.Αν εγώ και η οικογένειά μου έχουμε 42 ακίνητα, τα χαρίζω στους εμπνευστές της «τεράστιας αποκάλυψης» και παρακαλώ να πληρώσουν και τα αντίστοιχα χαράτσια. 
3ον.Από το πόθεν έσχες μου έχουν πάρει την αποθήκη, το γκαράζ, τον κήπο και άλλους χώρους του ίδιου ακινήτου και τα έχουν παρουσιάσει ως ξεχωριστά ακίνητα. Επίσης, ονόμασαν ακίνητα την επικαρπία και την υψηλή κυριότητα που έχουν τα παιδιά μου και η σύζυγός μου επί του σπιτιού που κατοικούμε και του γραφείου μου. 
Επειδή με τον ίδιο τρόπο βλέπω να αναγράφονται περιουσιακά στοιχεία βουλευτών και της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, αναρωτιέμαι, τυχαία επέλεξαν εμένα οι μεγάλοι ερευνητές; 
 
Η παράσταση έλαβε τέλος. Στο εξής όποιο από τα τσιράκια της κυβέρνησης παίξει με την αξιοπρέπεια μου αλλά και με την τιμή και την ασφάλεια της οικογένειάς μου θα λογοδοτεί στην δικαιοσύνη. Δεν χαρίζομαι σε κανέναν, δεν με κρατάνε από πουθενά, την πάτησαν.
Ντροπή γελοίοι
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου