Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

Τι λέει ο Πάλλης στην επιστολή για το ..."Ναζιστικό μουσείο".

Απόσπασμα από την επιστολή Α. Πάλλη που δημοσίευσε η Realnews.

(καταλαβαίνω βέβαια ότι η ανάρτηση είναι περιττή καθώς όλα τα ΜΜΕ που για μέρες είχαν αφηνιάσει με το "ναζιστικό μουσείο" θα δώσουν μεγάλη δημοσιότητα στην επιστολή ...:)



  « Mε θλίψη και φόβο είδα πλάνα στα ελληνικά Μ.Μ.Ε. από τα ευρήματα του ελέγχου των αρχών στην οικία μου. Ενώ στην σπάνια συλλογή μου διαθέτω ξίφη και λοιπά εκθέματα από το Α' Παγκόσμιο Πόλεμο, τους Βαλκανικούς Πολέμους, τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, την Ανατολική Γερμανία του Χόνεγκερ, τον Κόκκινο Στρατό και την Εθνική Αντίσταση, επιλέχθηκαν για φωτογράφηση και κατάσχεση μόνο τα ναζιστικά μουσειακά εκθέματα.

Ιδιαίτερη εντύπωση, δε, μου προκαλεί πως στον προηγούμενο έλεγχο που πραγματοποιήθηκε στην οικία μου, από πολυπληθές κλιμάκιο της ΕΛ.ΑΣ., παρουσία, μάλιστα, εισαγγελικού λειτουργού, δεν θεωρήθηκαν άξια κατάσχεσης τα ίδια μουσειακά εκθέματα, κι έτσι άρχισα να σκέφτομαι ότι κάτι σάπιο υπάρχει στο βασίλειο της Δανιμαρκίας.


Γιατί δεν κατέσχεσαν τα ξίφη και τα λάβαρα των Βαλκανικών Πολέμων, το λάβαρο του Ελληνικού εκστρατευτικού σώματος της Κορέας, και τόσα άλλα κειμήλια, που είναι στον ίδιο χώρο, και τα συλλέγω με αγάπη από μικρό παιδί;
 Ο παππούς μου πολέμησε τους Γερμανούς και παρασημοφορήθηκε γι αυτό. Η πρώτη γερμανική στολή που απέκτησα ήταν δώρο δικό του, ήταν λάφυρο, και είναι ματωμένη. Τα συγκεκριμένα ευρήματα συγκεντρώθηκαν από διεθνείς δημοπρασίες και εισήχθησαν νομίμως στη Χώρα μας, κατά κύριο λόγο από χώρες, που έχουν πολύ αυστηρότερα standards από την Ελλάδα, όπως η Γερμανία, η Αυστρία, η Αγγλία, η Γαλλία και το Ισραήλ.

Τα εν λόγω μουσειακά εκθέματα αποτελούν μέρος του μουσείου μου, το οποίο δεν έχω ενοποιήσει, διότι δεν έχω αποπερατώσει ακόμη τις κτιριακές εγκαταστάσεις του. Το συγκεκριμένο μουσείο είναι ένα εθνικό όνειρό μου, στο οποίο δαπανούσα σχεδόν όλα τα χρήματα που κέρδιζα από την επιχειρηματική μου δραστηριότητα. Ήταν όραμα μου να κληροδοτήσω στο τέλος της ζωής μου στην Ελλάδα, ένα από τα σημαντικότερα μουσεία πολέμου στον κόσμο. Το όνειρό μου αυτό μοιράστηκα
με εξέχουσες προσωπικότητες, υπουργούς, βουλευτές, πολιτικούς, στρατιωτικούς, αστυνομικούς, εκπαιδευτικούς, που επισκέφτηκαν  το ίδρυμα ΠΑΛΙΣ. Τα ονόματα τους, όμως, δεν θα τα αναφέρω στην παρούσα, για να μην θεωρηθούν κι εκείνοι συνεργάτες της Χρυσής Αυγής, και υπέρμαχοί του ναζισμού.


Στο σημείο αυτό, σημειώνω, τονίζω και υπογραμμίζω, ότι ουδέποτε είχα την παραμικρή σχέση με την Χρυσή Αυγή, και ουδέποτε -πολλώ μάλλον- χρηματοδότησα τις δραστηριότητες της. Επίσης, η σύνδεση του ονόματός μου με ναζιστικές οργανώσεις είναι άκρως προσβλητική της προσωπικότητός μου, και του πυρήνα της ανθρώπινης υπόστασής μου, διότι εκ της φύσεως μου είμαι άτομο δημοκρατικό, και φιλελεύθερο, με εθνικά ιδεώδη, και ιδιαίτερη αγάπη για την πατρίδα μου, και την ιστορία της».


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου