Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

Επέστρεψε στο μαντρί ο , κατά δήλωσή του κωλοτούμπας, Μαρκόπουλος!

Αναφέρει στην επιστολή του ο κ. Μαρκόπουλος:

Το προσκλητήριο ενότητας από τον Αντώνη Σαμαρά, έχει στόχο την ανασυγκρότηση της χώρας με πρωταγωνιστή μια ενιαία και ισχυρή κεντροδεξιά παράταξη. Το τέλος των Μνημονίων και η ανάδειξη μιας ισχυρής Νέας Ελλάδας, μας χρειάζεται όλους χωρίς εξαιρέσεις, χωρίς εγωισμούς, χωρίς μικροπολιτική διάθεση.Σπάνια ένας πρωθυπουργός απευθύνει παρόμοιο προσκλητήριο. Ο Αντώνης Σμαράς συνδυάζει την εργατικότητα και την αποφασιστικότητα για την ανασυγκρότηση της χώρας με την πολιτική διορατικότητα για μια μεγάλη παράταξη και θα εξασφαλίσει την κυβερνησιμότητα. Απομακρύνει πολιτικούς κλυδωνισμούς και βάζει φραγμούς προς την ακτιβιστική αριστερά που εθίζεται στην καταστροφή και τους νεοναζιστές που επενδύουν στο μίσος.
Σε όλη μου την πορεία υπηρέτησα αρχές και αξίες και βάδισα με γνώμονα την ευημερία του ελληνικού λαού. Εξάλλου, η εκλογή μου στην πρώτη θέση της σταυροδοσίας στην Εύβοια, με αυτές τις αρχές έγινε και τώρα και στις εκλογές του 2009. Την εντολή αυτή δεν την παραχαράσσω, αντίθετα της προσδίδω προστιθέμενη αξία.
Στο προσκλητήριο του πρωθυπουργού έχω αποφασίσει να είμαι παρών.

Δείτε τι έλεγε λίγους μήνες πριν...

Από συνέντευξη τον Δεκέμβριο του 2012.


Το τελευταίο διάστημα όλο και περισσότερες φωνές υποστηρίζουν οτι έχετε ανοίξει δίαυλο επικοινωνίας με το περιβάλλον του Αντώνη Σαμαρά και οτι θα μπορούσατε μαζί με άλλους βουλευτές των Ανεξαρτήτων Ελλήνων να στηρίξετε την κυβέρνηση. Τι απαντάτε ;



Διεγράφην από τη Ν.Δ και άκουσα από τα πλέον επίσημα χείλη πως «οι δρόμοι μας χωρίζουν». Δικαιώθηκα πως ακολουθούμε λάθος δρόμο. Η συνείδησή μου και το πολιτικό μου αισθητήριο με οδήγησαν σε αυτήν την απόφαση. Και η διατήρηση της αξιοπιστίας μου όταν σαν πρώτος κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος, έκανα 250 ομιλίες εναντίον του Μνημονίου 1. Δεν το θυσιάζω για οποιαδήποτε καρέκλα εξουσίας.

Εξακολουθώ να διαφωνώ με το σχέδιο αυτής της κυβέρνησης. Όσο για τον δίαυλο επικοινωνίας, σας ομολογώ ότι μπορεί να με δείτε να συναναστρέφομαι και να συνομιλώ με ανθρώπους που επί χρόνια είχα κομματική συνοδοιπορία, βουλευτές και μη. Ακόμα και για πολιτική ζύμωση. Ο διάλογος και η συνεννόηση είναι καθήκον όλων μας, προσωπική μου επιδίωξη και χρέος μου προς τους πολίτες που κουράστηκαν από τα μικροπολιτικά παιχνίδια!



και λίγους μήνες νωρίτερα , Μάρτιος του 2012

«Είναι δυνατόν να ομνύουμε σε μια διαφορετική λύση εναντίον του μνημονίου και να πάμε να συγκυβερνήσουμε για το μνημόνιο 2;
Ε, πρέπει να είμαστε οι μεγαλύτεροι κωλοτούμπες από όλους τους άλλους που κάνανε τόσες κωλοτούμπες, εδώ και κάτι βδομάδες ή μήνες»

1 σχόλιο: