Παρασκευή, 31 Μαΐου 2013

Ήθελαν δωρεάν διαφήμιση του gay pride ως..."κοινωνικό μήνυμα".

Όπως ...καταγγέλλει η επιτροπή διοργάνωσης του Φεστιβάλ Υπερηφάνειας (Gay Pride) το ΕΣΡ απέρριψε το αίτημά τους να μεταδοθεί ως κοινωνικό μήνυμα, η διαφήμισή του από τους τηλεοπτικούς σταθμούς.
 Όπως αναφέρεται στην απόφαση του ΕΣΡ το σποτ "δεν μπορεί να χαρακτηριστεί μήνυμα κοινωνικού χαρακτήρα".

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου