Επί δυο μήνες, ο υπουργός Υποδομών Γ. Ραγκούσης και ο γενικός γραμματέας τού υπουργείου Χάρης Τσιώκας επικοινωνούσαν, αν και όταν, μέσω... e-mail και χθες, ουσιαστικά, αυτή η ανύπαρκτη σχέση έληξε με τη δημοσιοποίηση της πληροφορίας ότι εντός των ημερών ο γραμματέας θα αντικατασταθεί.
Το πιο σημαντικό απ' όλα είναι ότι, σε αυτό το διάστημα της ανύπαρκτης σχέσης, μεσολάβησε η μεγάλη σύγκρουση του υπουργείου, και ειδικά του υπουργού, με τους ιδιοκτήτες των ταξί για την απελευθέρωση του επαγγέλματος. Ενα θέμα που είχε χειριστεί ο Χ. Τσιώκας μέχρι τον περασμένο Ιούνιο, όταν υπουργός ήταν ο Δ. Ρέππας.
Στη θέση του κ. Τσιώκα, θα τοποθετηθεί ο κ. Αριστείδης Μπουρδάρας, ο οποίος μέχρι και σήμερα είναι ειδικός γραμματέας του Σώματος Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης (πού είναι το ...open gov? ).
Το πιο σημαντικό απ' όλα είναι ότι, σε αυτό το διάστημα της ανύπαρκτης σχέσης, μεσολάβησε η μεγάλη σύγκρουση του υπουργείου, και ειδικά του υπουργού, με τους ιδιοκτήτες των ταξί για την απελευθέρωση του επαγγέλματος. Ενα θέμα που είχε χειριστεί ο Χ. Τσιώκας μέχρι τον περασμένο Ιούνιο, όταν υπουργός ήταν ο Δ. Ρέππας.
Στη θέση του κ. Τσιώκα, θα τοποθετηθεί ο κ. Αριστείδης Μπουρδάρας, ο οποίος μέχρι και σήμερα είναι ειδικός γραμματέας του Σώματος Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης (πού είναι το ...open gov? ).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου