Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

Πως γινόταν η απάτη εκατομμυρίων στο ΙΚΑ.

Από κατάθεση για την υπόθεση με την μεγάλη κομπίνα στο ΙΚΑ Καλλιθέας όπως δημοσιεύτηκε στο Vima.gr

«αν θυμάμαι καλά, τέλη του 2003 με αρχές του 2004 μου πρότεινε, δεδομένης της πολύ κακής οικονομικής μου κατάστασης, να φροντίσει για την έκδοση κάποιων παροχών στο όνομα μου, με την συμφωνία να μου απέδιδε ένα μικρό μέρος από το σύνολο. Την ρώτησα αν αυτό ήταν νόμιμο και αν υπήρχε κάποιος κίνδυνος για εμένα και με καθησύχασε κατηγορηματικά λέγοντας μου ότι όλα θα γίνουν με νόμιμο τρόπο και δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος.
Με καθησύχασε επιπρόσθετα, λέγοντάς μου ότι με τον ίδιο νόμιμο τρόπο έχει χορηγήσει χρήματα και σε άλλους γνωστούς και φίλους της, χωρίς να έχει υπάρξει το παραμικρό πρόβλημα. Τώρα που το σκέφτομαι ήταν λάθος μου που δέχτηκα αλλά δεν είχα και πολλές επιλογές γιατί την εποχή εκείνη είχα δύο μικρά παιδιά, πέντε και ενός έτους αντίστοιχα και η οικονομική μου κατάσταση, όπως προείπα, ήταν τραγική.

Από τις αρχές του 2004, αν θυμάμαι καλά, ξεκίνησε να μου εκδίδει κάποια εντάλματα πληρωμής. Με έπαιρνε τηλέφωνο, με ενημέρωνε να περάσω από το ΙΚΑ Καλλιθέας όπου εργαζόταν και αφού μου έδινε κάποια έντυπα πήγαινα και εισέπραττα τα ποσά χωρίς να συμπληρώσω κανένα χαρτί ιδιοχείρως και χωρίς να προσκομίζω κανένα δικαιολογητικό. Εγώ κρατούσα ένα μικρό ποσό και τα υπόλοιπα τα έδινα στην υπάλληλο μέσα σε ένα φάκελο, έξω από το ΙΚΑ Καλλιθέας όπου συναντιόμαστε. Με τον ίδιο τρόπο είχαν λάβει παροχές η σύζυγος μου κι η πεθερά μου
».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου