Τετάρτη, 12 Νοεμβρίου 2014

ΤΟΝ ΕΦΑΓΑΝ ΤΟΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ :ΤΟ «ΑΠΑΞ ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΔΟΤΗΣ» ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ Ο «ΤΡΕΛΑΝΤΩΝΗΣ»!

 
 
Ρωτάει αναγνώστης: «Στο άρθρο περί των off shore του Καρατζαφέρη, λες ότι ο μπάρμπα-Γιώργος πληρώνει και κάποιες παλιές αμαρτίες. Ποιες εννοείς;».
Είναι πολλές και θα σου αναφέρω μόνο τη… μεγαλύτερη. Ήταν Ιούνιος του 2011 και ...

 
οι μπάρμπα-Γιώργης και φον Αντωνάκης (τότε «αντιπολιτευόμενος» και… αντιμνημονιακός) έχουν μια οξύτατη αντιπαράθεση στη βουλή.
 
Ο φον Αντωνάκης αποκάλεσε τον μπάρμπα-Γιώργη «εξαπτέρυγο του ΠΑΣΟΚ» και ζήτησε από τον Jeffrey να τον κάνει κοινοβουλευτικό εκπρόσωπό του.
 
Απαντώντας ο μπάρμπα-Γιώργης ήταν καταπέλτης και ξεπέρασε την «κόκκινη γραμμή»:
 
«Μου διέφυγε μια αραβική παροιμία: Άπαξ προδότης, πάντα προδότης. Κάποιοι εξύβριζαν χυδαία απ’ αυτό το βήμα την ΝΔ, την τριετία 1993-96, και σήμερα έχουμε λογική Πολιτικής Άνοιξης, σε μια εποχή που δεν επιτρέπονται αυτά τα πειράματα… Έχω δώσει εξετάσεις. Κάποιοι άλλοι έμειναν ανεπάγγελτοι τα χρόνια που ήταν στην άγονη γραμμή… Εγώ τέλος πάντων τον συμπαθώ τον κύριο Αντώνη Σαμαρά και θα του κάνω ένα δώρο που θα το έχει διαβάσει: Ένα μυθιστόρημα που έχει γράψει η γιαγιά του, η Πηνελόπη Δέλτα, ο «Τρελαντώνης».
 
Και καλά το «προδότης». Δεν ήταν ο Καρατζαφέρης ο πρώτος ή ο μόνος που τον αποκαλούσε έτσι. Αλλά το «Τρελαντώνης» ειπώθηκε τότε για πρώτη φορά και τον πόνεσε πολύ!
 
Τώρα, λοιπόν, που βρήκε την κατάλληλη ευκαιρία ο φον Αντωνάκης (εκδικητικός και αδίστακτος όσο κανένας άλλος Έλληνας πολιτικός…) τον πατάει κάτω!
 
(ΥΓ): Σημαντικότατη λεπτομέρεια: δέκα ημέρες μετά από εκείνον το λόγο του Καρατζαφέρη, ψηφίστηκαν στη βουλή οι εφαρμοστικοί νόμοι του πρώτου Μνημονίου. Και ο φον Αντωνάκης –που μέχρι τότε παρίστανε τον σφόδρα… αντιμνημονιακό- έδωσε –προς γενική κατάπληξη- εντολή στους βουλευτές του να ψηφίσουν κάποιους από τους εφαρμοστικούς νόμους. Ήταν η αρχή της μνημονιακής του στροφής! Καθόλου άσχετη με τον χαρακτηρισμό «Τρελαντώνης» που του είχε δώσει ο Καρατζαφέρης. Που ήταν στοχευμένη κι όχι απλά και μόνον μια από τις συνήθεις λεκτικές υπερβολές των πολιτικάντηδων…
Αντίοχος

1 σχόλιο:

  1. Stratakis Mixalis Διαβαζω τα περι επικειμενηs εισοδου του γιωργου καρατζαφερη στο (ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ) δικοs του ο χαρακτηρισμοs)τηs ΝΔ και αφηνω το μυαλο μου να κανει συνειρμουs.Πιτσιρικαs ημουν λατρηs των μπουρδελων και τακτικοs θαμωναs οσο τα χαρτζηλικια μου μου το επετρεπαν!!!!Μου αρεσε το περιθωριο μου αρεσαν οι γυναικεs που εκδιδονταν στα ισια και παλλικαρισια μου αρεσε η μυρουδια τηs ξυλοσομπαs το χειμωνα και ο θορυβοs του ανεμιστηρα το καλοκαιρι ολα μου αρεσαν στο μπουρδελο το χορτασα!!!!!Αλλοιμονο σε εκεινουs που δεν τολμησαν να περασουν το κατωφλι του οπωs ο γιωργοs καρατζαφερηs αρσενικο που δεν εχει μπει σε μπουρδελο αρσενικο δεν ειναι...Δεν μπηκε στα νειατα του μπαινει στα γηρατεια του αυτο μαγκια δεν ειναι ΞΕΥΤΙΛΑ ειναι!!!!!Δεν μπαινει σαν πελατηs μπαινει σαν υποψηφιοs για τη ΘΕΣΗ τηs ΤΣΑΤΣΑΣ αντε να μπαινει και σαν απλοs ΜΠΑΝΙΣΤΗΡΤΖΗΣ!!!!!!!!Τελικα ο καρατζαφερηs δεν ειναι απλοs ΚΩΛΩΤΟΥΜΠΑΣ ΚΩΛΩΓΛΥΦΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΩΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή